Litery przestrzenne jednorazowy wydatek - długotrwały i ciekawy efekt
Masz dosyć nudnej ściany w firmie? Chcesz przyciągnąć uwagę klientów innowacyjną formą reklamy?
Potrzebujesz liter o dowolnych kształtach?
Sprawdź więc nasze litery przestrzenne, podświetlane litery 3d, różne rodzaje wykończenia i podświetlenia, w zależności od potrzeb naszych klientów. W ofercie: litery alurapid, pleksi, efekt halo, podświetlane boki. Opisz nam swoje potrzeby! Czego oczekujesz, jakiego efektu spodziewasz się od swojego szyldu, a my wykonamy go dla Ciebie!
zrobimy dla Ciebie:
Litery ALURAPID
Bestseller – najlepsza kombinacja jakości, wytrzymałości i ceny, nie do przebicia w swojej klasie. Świeci tylko front, kolor boków dobieramy indywidualnie. Twoi klienci nie pomylą już twojego lokalu z żadną konkurencją! Sięgnij po tą przewagę ….
Litery z pleksi
Świecący front to za mało ? Potrzebujesz czegoś więcej, czegoś co powali twoich klientów z nóg ? Oto rozwiązanie – litery w całości wykonane z pleksi, dzięki czemu świeci się cała litera! Dzięki różnym kombinacjom kolorów podświetlenia twoi klienci na pewno nie przejdą obojętnie koło takiego szyldu!
Litery z efektem HALO
Bardzo ciekawy efekt uzyskasz też podświetlając swoje logo od tyłu. Pierwsze skojarzenia gdy oglądamy tak wyeksponowaną markę to prestiż i elegancja. Litery z efektem halo na długo pozostaną w pamięci Twoich klientów.
Litery z Dibondu 2D
Zaczynamy powoli wspinać się na górne półki! Litery z dibondu to litery dla ludzi którzy mają jasno sprecyzowane oczekiwania – wytrzymałość, długowieczność reklamy, bezawaryjność i jakość wykonania. Litery z dibondu nie wyginają się pod wpływem różnicy temperatur, są montowane raz ale na długie lata, a różne rodzaje powleczenia pozwalają osiągnąć efekt imitacji złota, srebra, mosiądzu i innych cennych surowców. Jeśli Twoi klienci również zwracają uwagę na szczegóły to na pewno twoje logo wykonane tą techniką będzie im się śniło po nocach!
Litery z Dibondu 3D
Litery z dibondu to merdeces wśród liter niepodświetlanych. Bryła litery imituje stal nierdzewną, boki wykonane są z taśmy aluminiowej a front z dibondu. Mamy parę wariantów wykonania, imitacja stali, srebra, złota, mosiądzu. Solidne materiały i wykonanie pozwala stosować je jako reklamę zewnętrzną, często produkowane w połączeniu z podkonstrukcją stalową – idealne na dachy budynków, na ściany a nawet do wnętrza.
Litery ze styroduru
Raczej do zastosowania wewnętrznego. Lekkość i elegancja malowanych liter ze styroduru doda do Twojego wnętrza trójwymiarowego akcentu, obok którego Twoi klienci nie przejdą obojętnie. Często spotykamy się ( powodem są pozorne oszczędności ) z zastosowaniem tych liter na zewnątrz – to błąd. Styrodur nie jest materiałem wytrzymałym, łatwo się kruszy i nie minie dużo czasu gdy litery przestaną być atrakcyjne, a tego przecież nie chcemy. Nie muszę tutaj wspominać o dodatkowych kosztach demontażu i wykonania nowych liter. Poza tym, nie wiedzieć czemu, styrodur bardzo smakuje ptakom. Dlatego jako litery zewnętrzne polecamy rozwiązanie – zapraszam do kolejnego produktu….
Litery z PCW
PCV jako baza materiałowa nie jest samo w sobie szczytem osiągnięć tego co wymyślili ludzie. Jednak klejone warstwami litery z PCV są dużo bardziej długowieczne niż litery ze styroduru co pozwala je śmiało wykorzystać jako reklamę zewnętrzną. Jest to optymalne połączenie jakości, wytrzymałości i ceny. Fronty i boki są oklejane lub malowane, dwie warstwy pcw 19mm daje nam literę o grubości 38mm. W praktyce efekt utrzyma się przez lata. Ile wstydu ominie nas, gdy nasza reklama nie będzie razić w oczy klientów bo wydziobały ją ptaki lub dziecko akurat dzisiaj miało gorszy dzień i trafiło piłką w reklamę.
Litery MIX - różne kombinacje materiałów
Połączenie różnego rodzaju materiałów pozwala na uzyskanie niepowtarzalnych efektów liter przestrzennych. Polecamy: dibond + styrodur, styrodur + pleksi, pcw+kolorowa pleksi, pleksi przezroczysta cięta na laserze + folia. Zamów indywidualną wycenę!
Zlecenia indywidualne
Opisz nam swoje potrzeby! Czego oczekujesz, jakiego efektu spodziewasz się od swojego szyldu. Jakie wartości chcesz przez to przekazać swoim klientom, na co zwrócić ich uwagę, jakie uczucia w nich wywołać. Omówimy te sprawy i zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie dostosowane do efektu jaki oczekujesz.